Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar info@minifashion.nl, we streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen van MaaNdag tm Zondag van 9.00 - 21.00 uur, op telefoonnummer 06-36109541 (Sarah Knaap). Je mag op dat nummer ook altijd een Whatsapp-berichtje sturen wanneer je een vraag hebt.

Vragen over: Bestellen - Producten - Verzendkosten - Bezorgen - Klachten & retourneren

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via of iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Mini Fashion is telefonisch bereikbaar op Maandag tm Zondag van 9.00 - 21 .00 uur op telefoonnummer 06-36109541 (Sarah Knaap). Je kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar info@minifashion.nl of een Whatsapp-bericht naar bovenstaand telefoonnummer,  er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend via e-mail en Whatsapp vragen te beantwoorden.


Veel producten in de webshop zijn op voorraad,. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook een eventueel afwijkende levertijd zien.

Bezorgen

Na ontvangst van de betaling  wordt de bestelling gereed gemaakt binnen 24 uur voor verzending en verstuurd. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Mini Fashion is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Levertijd

Wanneer het bedrag van uw bestelling is overgemaakt, wordt uw bestelling mits op voorraad binnen 24 uur verzonden. – Betaalt u met iDEAL,Paypal,Bancontac,Belfius of Credicard dan wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden. – Betaalt u met een overschrijving dan wordt uw bestelling na ontvangst van uw betaling verzonden. Dit kan 1 tot 2 werkdagen langer duren. Indien u 5 werkdagen na betaling uw bestelling nog niet heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk om dit aan ons kenbaar te maken via e-mail

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Mini Fashion kun je veilig en gemakkelijk betalen via Ideal, Bancontact, Belfius, Creditcard, KBC/CBC, Klarna Achteraf Betalen, Paypal, Sorfort/DIRECTbanking Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL93KNAB 0255245777, op naam van Special fashion ). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 24 uur.

Ideal:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van de ondernemer. GRATIS

Paypal:

PayPal is een online betaalsysteem,  Het systeem fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Om te betalen is alleen een e-mailadres nodig. Let op paypal betalingen zijn kosten aan verbonden 0,35 cent en 1,5% per transactie.

Klarna Achteraf Betalen:

Met Klarna achteraf betalen betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Let op Klarna achteraf betalingen zijn kosten aan verbonden € 1 en 2,99% per transactie.

KBC/CBC: Via de KBC/CBC-betaalknop kunnen klanten van beide banken hun online aankopen eenvoudig betalen via hun vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. De KBC/CBC-betaalkop is een populaire betaalmethode in België Let op KBC/CBC zijn kosten aan verbonden 0,25 cent en 0,09 % per transactie.

Creditcard: is een wereldwijde betaalmethode. Dit betekent dat klanten vanuit de hele wereld kunnen betalen. GRATIS

Belfius: Belfius is een van de grootste Belgische banken. De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. Let op Belfius betalingen zijn kosten aan verbonden 0,25 cent en 0,09 % per transactie.

Bancontact: Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. Omdat Bancontact meer doet dan alleen online betalingen, maar bijvoorbeeld ook pintransacties in winkels, is het een vertrouwde naam in België als het om betalen gaat. Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash. Let op Bancontact betalingen zijn kosten aan verbonden 0,25 cent en 1,50 % per transactie.

Sorfort/DIRECTbanking: is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en is zeer populair in Duitsland. SOFORT is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft u de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Let op Bancontact betalingen zijn kosten aan verbonden 0,25 cent en 1,60 % per transactie.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Mini Fashion pakt het gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeauservice vind je hier. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Mini Fashion zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of volgen op Facebook.

Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van Mini Fashion ook korting krijgen op je bestelling.

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Ja natuurlijk ! We hebben sindskort een winkel op de Noordvliet 37 in Maassluis klik HIER voor de openingstijden.
Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Mini Fashion probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Nee, de meeste foto's van de producten worden door Mini Fashion zelf gemaakt. Op deze foto's rust copyright van , en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie kun je hiervoor contact opnemen via info@minifashion.nl. .

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Kosten van een pakket verzonden voor Nederland €3,95 en € 6,95 voor België en Luxemburg. Mini Fashion hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 50,- voor Nederland, en > € 100,- voor België.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Dat kan kies bij het afrekenen afhalen  en we hangen uw bestelling klaar om af te halen in Maassluis klik HIER voor adres en openingstijden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd door DPD of Post.nl en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt
gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door of noteren we het op je pakket). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je 2 weken de tijd om je pakket bij het afgiftepunt in je buurt op te halen. U ontvangt een track&trace code om uw pakket te volgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten
bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.
informatie over de levering verschaffen. U ontvangt een track&trace code om uw pakket te volgen.

Klachten.

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@minifashion.nl. Minifashion zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.


Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Minifashion dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Mini Fashion gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@minifashion.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost. "Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

LENTE/ ZOMER 2020 - Korte pyjama's van favoriete karakters !

Shirts baby met leuke/grappige teksten, by minifashion

Alpaca kusjes !

Maak je feestje compleet !

Ik wil ophalen in winkel kan dat ?

Ja dat kan ! Ophalen in de winkel kan natuurlijk , gebruik code GVZ bij het afrekenen,  geen verzendkosten.

Voor adres en openingstijden klik HIER

https://globalfairpricing.nl/storage/2018/10/De-klarna-achteraf-betalen-winkels-294x300.png

Aanbieding

© 2016 - 2020 Mini Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel